Ұшу аппаратының композиттік материалының беріктігін көтеру
Қаралымдар: 146 / PDF жүктеулері: 64
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7263-2024-147-2-25-36Кілт сөздер:
композиттік материал, беріктік, ұшу аппараты, SolidWorks, құрылымАңдатпа
Металлдар 1930 жылдардан бастап авиация жасау үшін таңдаулы материал ретінде кеңінен қолданылады. Аэроғарыш өнеркәсібінде қолданылатын негізгі металдар легирленген және термиялық өңделген алюминийден титанға, магнийге және суперқорытпаларға дейін, соңғысы арнайы қолдануға арналған. Алайда, ұшақтың дизайнындағы өзгерістер, әсіресе қолданылатын материалдарға қатысты, 1970 жылдары композиттік материалдар коммерциялық ұшақтарға енгізілген кезде басталды. Композиттік материалдарды пайдаланудың артуының қозғаушы күштерінің бірі — олардың салыстырмалы түрде жеңіл компоненттер мен аэродинамикалық жобаланған конструкцияларды жасау қабілеті, олар жоғары беріктігі мен өнімділігін сақтай отырып, жанармай шығындарын азайтады. Қауіпсіздік авиациядағы маңызды фактор болып табылады, сондықтан материалдарды таңдауға шешуші әсер етеді. Сондықтан, ұшақ дизайнына арналған материалдарды таңдағанда, салмақ пен беріктік сияқты құрылымдық параметрлерді, сондай-ақ сәтсіздік режимдері мен өнімділік сияқты қауіпсіздік факторларын ескеру қажет. Аэроғарыш өнеркәсібі көрсеткендей, композиттік материалдарға көшу кезінде салыстырмалы түрде жаңа материалдардың сәтсіздіктер мен зақымдануларға қалай әсер ететінін түсіну өте маңызды. Бұл мақалада SolidWorks ортасында композиттік материалдарды модельдеу мүмкіндіктерін көрсету үшін ұшақ қанатының дизайнының мысалы қолданылады. Ұшақтарда қолданылатын композиттік материалдардың механикалық қасиеттері және SolidWorks-те осындай конструкцияларды модельдеу процесі туралы жазылады. Бұл зерттеудің мақсаты — SolidWorks Flow Simulation бағдарламасында ағынды есептеуді модельдеу және беріктігін талдау. Әрбір талданған жүктеме түрі үшін әртүрлі орын ауыстыру, кернеу және қауіпсіздік коэффициенті мәндері алынды.