Пәнді оқыту барысында білім алушылардың оқу-танымдық қызметін жандандыру үшін толықтырылған нақтылық және оқытуды геймификациялау технологияларын пайдалана отырып, цифрлық білім беру платформасын әзірлеу


Қаралымдар: 174 / PDF жүктеулері: 119

Авторлар

  • А.Д. Адамова
  • Т. Жукабаева
  • Х. Вен-Цен

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7263-2021-137-4-39-47

Кілт сөздер:

цифрлық Қазақстан, геймификация, толықтырылған шынайылық, виртуалды зертхана, білім беру

Аңдатпа

Бүгінгі таңда Виртуалды және кеңейтілген шындық технологиялары білім беру саласында ең танымал. Мақалада сандық білім беру платформасын әзірлеудің талдауы мен мысалы келтірілген, білім алушылар арасындағы сауалнама нәтижелері және іске асыру процесінде кездескен проблемалық мәселелер келтірілген. Цифрлық білім беру платформасының негізгі элементтерінің бірі – виртуалды зертхананың даму кезеңдері көрсетілді. Виртуалды зертхана "электр машиналары" пәнін өткізуге арналған, онда дәстүрлі оқыту режимінде қолданылатын зертханалық стенд моделі енгізілді. Әзірленген виртуалды зертхана техникалық мамандық білім алушыларына құрылғылар мен технологияларға жақындауға, олардың құрылымын және жалпы жұмысын түсінуге және түсінуге көмектеседі, сондай-ақ олардың кәсіби дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-12-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Адамова, А., Жукабаева, Т., & Вен-Цен, Х. (2021). Пәнді оқыту барысында білім алушылардың оқу-танымдық қызметін жандандыру үшін толықтырылған нақтылық және оқытуды геймификациялау технологияларын пайдалана отырып, цифрлық білім беру платформасын әзірлеу. Л.Н. ГУМИЛЕВ АТЫНДАҒЫ ЕУРАЗИЯ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ХАБАРШЫСЫ. ТЕХНИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛАР СЕРИЯСЫ, 137(4), 39–47. https://doi.org/10.32523/2616-7263-2021-137-4-39-47

Журналдың саны

Бөлім

Статьи