Ауыр және жүрдек пойыздар қозғалысы бар учаскелерде теміржол жолын нығайту


Қаралымдар: 63 / PDF жүктеулері: 42

Авторлар

  • Е.Т. Әуесбаев Қазақ Бас сәулет-құрылыс академиясы
  • М.И. Арпабеков «Center Innovation» ЖШС

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7263-2022-138-1-7-14

Кілт сөздер:

теміржол жолы, ауыр салмақты қозғалыс, жер төсемінің деформациясы, стабилизаторлар, теміржолдың элементтік модельдері, рельстің оптималдық иілуі

Аңдатпа

Мақалада ауыр салмақты және жүрдек поездар қозғалысы бар бөлек учаскелерге арналған теміржолдың төменгі және жоғарғы құрылысын нығайту тәсілдері мен әдістері сипатталған. Вагон доңғалағының ортасындағы рельс шөгінділерінің өлшемдері, пойыз астындағы теміржолдың жоғарғы құрылымының серпімді тік деформацияларын азайту әдістері ұсынылған және жүк поездарының ауыр салмақты қозғалысы үшін ұсынылатын жол конструкциялары келтірілген. Негізгі алаңдағы топырақты тұрақтандыруды күрделі немесе орташа жөндеу бағдарламасына қосу арқылы қысқа уақыт ішінде жер төсемінің жоғарғы жағындағы әлсіз топырақтардың беріктігін берік және гидрофобты деңгейге дейін арттыру мүмкіндігі. Ол үшін жоғары өнімді технологиялар мен механикаландыруды қолдану қажет. Мысалы, суық ресайклинг технологиясы. Көлік құрылысында пайдаланылатын темір жол жер төсемінің негізгі алаңының топырағын тұрақтандыру үшін қажетті машиналар мен тетіктер - бұл цемент тасушылар, цемент (немесе күл-цемент қоспасы) таратушылар, жол фрезалары мен ресайклерлер, автогрейдерлер, суаратын машиналар, аунақтар және т.б. Сондай-ақ, жолаушылар пойыздарының жедел қозғалысына қойылатын техникалық талаптар қарастырылған.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-03-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Әуесбаев, Е. Т., & Арпабеков, М. И. (2022). Ауыр және жүрдек пойыздар қозғалысы бар учаскелерде теміржол жолын нығайту. Л.Н. ГУМИЛЕВ АТЫНДАҒЫ ЕУРАЗИЯ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ХАБАРШЫСЫ. ТЕХНИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛАР СЕРИЯСЫ, 138(1), 7–14. https://doi.org/10.32523/2616-7263-2022-138-1-7-14

Журналдың саны

Бөлім

Статьи