Пойыз қозғалысын басқарудың жаңа әдістері
Қаралымдар: 118 / PDF жүктеулері: 100
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7263-2024-146-1-151-157Кілт сөздер:
көлік, менеджмент, жол қозғалысын басқару, инфрақұрылым, автоматикаАңдатпа
Мақала пойыз қауіпсіздігі саласында өзекті болып табылатын негізгі мәселелерді талдап, көлік қозғалысын басқарудың жаңа тұжырымдамасын ұсынады.
Қолданыстағы пойыздардың қозғалысын басқару жүйесі теміржол автоматикасының едендік құрылғыларын қолдану принциптеріне негізделген және олардың жағдайына байланысты машинист пойыздың қозғалысын немесе аялдауын жүзеге асырады. Сондай-ақ, диспетчерлік орталықтағы бақылау аспаптарында поезд диспетчерінің поездың болжамды орналасқан жерін қадағалайтын еден құрылғыларының жай-күйі көрсетіледі.
ETCS жұмысының негізі әртүрлі техникалық құралдардың жиынтығы арқылы тасымалдау процесін үздіксіз бақылауына негізделген. Соның нәтижесінде жол жүру аралығы қауіпсіздігін азайтуға, яғни өткізу қабілетін арттыруға қол жеткізіледі. ETCS әрекеті пойыздың орналасқан жерін анықтауға, құрамдар арасындағы қашықтықты есептеуге, учаскеде рұқсат етілген ең жоғары жылдамдықты бақылауға, тежеу сызығын есептеуге (жылдамдықтың өткен жолға тәуелділігі), маршрут туралы мәліметтерді пойыздың техникалық сипаттамаларына сәйкестендіруге негізделген.
ETCS құрылғыларына қойылатын талаптар, навигация жүйесі жұмыс дәлдігінің қатаң параметрлері бар: еуробализдің орналасу қателігі ±1 м-ден аспауы керек, ал одометрлердің қателігі өткен жолдың ±5% - нан жоғарыламауы тиіс.