Қазақстанда ыстық аралас асфальтқа (HMA) арналған Superpave қоспасын жобалау тәсілін зерттеу
Қаралымдар: 150 / PDF жүктеулері: 136
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7263-2023-143-2-62-71Кілт сөздер:
Суперпэйв әдісі, Маршалл әдісі, асфальтбетон, ылғалға төзімділік, дөңгелек ізіне төзімділік тестіАңдатпа
Бұл зерттеудің мақсаты Қазақстан үшін тек жергілікті ингредиенттерден жоғары тиімді жол жабынын (Superpave) жасау мүмкіндігін бағалау болды. Сол сияқты Қазақстанның техникалық талаптарына сәйкес келетін Маршалл техникасының стандартты комбинациясын салыстыру жүргізілді. Гранитті агрегаттың бір жеткізушісі, агрегаттың 2 түрі және асфальтбетонды байланыстырғыштың 2 түрі сынақ жобасын жасады. Бастапқы толтырғыштың өнімділігіне сәйкес талаптар жергілікті гранитті толтырғышты қолдана отырып, Superpave design mix әдісін қолдана отырып орындалады. Сонымен қатар, қоспалардың көлемдік параметрлері superpave комбинациясындағы асфальтбетон тұтқыр құрамының дәстүрлі Маршалл қоспасына қарағанда төмен екенін көрсетті. Superpave комбинациялары әдеттегі әдіспен жасалғандарға қарағанда икемділік пен ылғалға төзімділік сынақтарында жақсы нәтиже көрсетті. Қоспаның сипаттамаларын талдағаннан кейін, біз супер-беттік қоспалар осы салада қолданылатын әдеттегі араластыру әдісіне қарағанда қаттырақ екенін анықтадық. Екі үлгінің де ITS мәндері орташа алынғаннан кейін супер төселген қоспалар үшін маңыздылықтың төмендеуі 9,1% құрады. Бұл Superpave нұсқаулары талап ететін 20% жоғалту деңгейінен төмен болды. Сондай-ақ, 9,5 мм NMAS бар 85,5% PG70 үшін соққыға төзімділік нәтижелері айтарлықтай айырмашылықтар болды. Осы нәтижелердің барлығы Жаңа Superpave әдісінің Маршалл әдісінен артықшылығын көрсетеді.