Электр қозғалтқыштарының біліктерін қалпына келтіру кезінде бетінің оңтайлы параметрлерін зерттеу
Қаралымдар: 100 / PDF жүктеулері: 56
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7263-2024-147-2-203-218Кілт сөздер:
балқытылған қабат, ток күші, кернеу, балқу тереңдігі, қаттылықАңдатпа
Зақымдалған немесе тозған электр қозғалтқышының біліктерін жөндеу көптеген өнеркәсіптік кәсіпорындарда кездесетін қалпына келтіру жұмыстарының маңызды бөлігі болып табылады. Өндірістік секторда электр қозғалтқыштарының оңтайлы жұмысын қамтамасыз ету өндірістің үздіксіз және тиімді жұмысын қамтамасыз ету үшін өте маңызды. Электр қозғалтқыштарының жаңа біліктерін сатып алу шығындарын азайту үшін, егер олар сынған немесе тозған болса, өнеркәсіптік кәсіпорындар беткі қабатты пайдаланады. Балқытылған қабаттың сапасы, оның ішінде балқыту әдісімен және оның технологиялық режимдерімен анықталады.
Бұл мақалада электр қозғалтқыштарының біліктерін үш жолмен қалпына келтіру кезінде сапалы қабат алу мәселесі қарастырылады: қолмен балқыту, қорғаныс газдарының ортасында жартылай автоматты балқыту және ағынның астында автоматты балқыту. Әр балқыту әдісінің артықшылықтары мен кемшіліктері анықталды. Геометриялық параметрлерді (тігістің ені, тігістің биіктігі, тігістің балқу тереңдігі) және қалпына келтірілетін беттердің физика-механикалық қасиеттерін (қаттылық) анықтай отырып, эксперимент негізінде әр түрлі тәсілдермен балқытудың оңтайлы технологиялық режимдері (дәнекерлеу доғасының ток күші мен кернеуі) орнатылды.