XX- ғасырдағы Ресейдегі жалпы білім беру ұйымдарының эволюциясын қалыптастырудың сәулет-жоспарлау әдістері
Қаралымдар: 138 / PDF жүктеулері: 83
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7263-2024-149-4-64-75Кілт сөздер:
сәулет, сәулеттік жоспарлау ұйымы, мектептер, сәулеттік жоспарлау құрылымы, кабинет жүйесі, типтік жобалар, функционалдық диаграммаАңдатпа
Бұл мақалада ХХ ғасырдағы Ресейдегі жалпы білім беру ұйымдарының қалыптасуының сәулет-жоспарлау әдістеріне жан-жақты талдау жасалған. Тарихи жазбаларға, білім беру саясатына және сәулеттік дамуларға сүйене отырып, зерттеу мектеп ғимаратының сәулетінің эволюциясын, аймақтарға бөлу және орналасу стратегияларын, табиғи элементтерді біріктіруді, стандарттау және жаппай өндіріс әдістерін және эксперименталды тәсілдерді зерттейді. Нәтижелер білім беру архитектурасы мен жоспарлаудың динамикалық сипатын көрсетеді, өзгермелі білім беру ландшафты мен қоғамның қажеттіліктерін көрсетеді. Мақала осы әдістердің Ресейдің білім беру жүйесінің дамуына және мектептердің архитектуралық-жоспарлау ұйымына әсерін бағалаумен аяқталады.