Интернет дүкен үшін кешенді логистикалық сервис жүйесін қалыптастыру


Қаралымдар: 108 / PDF жүктеулері: 92

Авторлар

  • Г.М. Садыкова Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық бизнес университеті
  • Т.Б. Сулейменов Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Т.Т. Султанов Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Г.М. Тлепиева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7263-2023-144-3-165-178

Кілт сөздер:

Логистика, интернет сауда, e-commerce, онлайн сату, логистикалық шығындар, онлайн алаң, клиент, тауар, қызмет

Аңдатпа

Онлайн сауда логистикасы интернет-дүкеннің маңызды бөліктерінің бірі болып табылады, бірақ логистикалық шығындар жыл сайын өсуде. Онлайн сатылымдардың өсуі сұранысты арттырады және логистикалық инфрақұрылымның қолжетімділігін шектейді, өйткені нормативтік талаптардың қатаюы, жалақының өсуі және қызметкерлердің жетіспеушілігі де бағаның өсуіне әкеледі. Мақалада "Kaspi Дүкен" ЖШС, Lamoda, Aviata, Wildberries ("Вайлдберриз" ЖШС), "Leroy Merlin"ЖШС сияқты электрондық коммерция нарығында әрекет ететін компанияның логистикалық процесін жетілдіру әдістемесінің мәселелері қарастырылады. Зерттеу жоба шеңберінде жүргізілді [1]. Алға қойылған мақсатқа қол жеткізу үшін қазақстандық және шетелдік электрондық коммерция нарығының ерекшеліктері мен үрдістеріне зерттеу жүргізілді; интернет-дүкеннің логистикалық қызметіне талдау жасалды; Хронометраж, Исикава диаграммасы, SWOT-талдау, клиенттерге сауалнама жүргізу сияқты талдау құралдарының көмегімен компанияның логистикалық қызметіне зерттеу жүргізілді; интернет-дүкеннің негізгі логистикалық проблемалары анықталды; логистикалық дүкеннің интернет-дүкеннің қызметі. Интернет - саудаға көшу процесінде жеткізу тізбектерін және олардың цифрлық трансформациясының ерекшеліктерін зерттеудің жүйелік әдісі зерттеудің эмпирикалық базасын талдау мен синтездеуді қамтиды. E-commerce логистикалық процестері қарастырылып, интернет-дүкеннің логистикасын жетілдірудің негізгі тәсілдері тұжырымдалған. Электрондық сауданың қарқынды дамуы логистика үшін экстернализацияның кеңеюі сияқты ауыр зардаптарға әкеледі, яғни. тапсырыс берілген тауарларды мамандандырылған фирмаларға тасымалдау, ресімдеу және курьерлік жеткізу бойынша жекелеген функцияларды беру, тауарларды сатып алушыға қарай жылжытуды және оларды қайтаруды неғұрлым мұқият басқару, экспресс-жеткізу үлесін ұлғайту және сауда мен қызмет көрсету саласындағы шоғырлануды жеделдету. Бірнеше ірі компаниялардың жұмысын зерттегеннен кейін онлайн-сатылымдар, қорытынды жасауға болады электрондық коммерция нарығы жыл сайын дамып, жаңа пайдаланушыларды тартады. Компанияның деректері - "Kaspi Дүкен" ЖШС, Lamoda, Aviata, Wildberries ("Вайлдберриз" ЖШС), "Leroy Merlin"ЖШС. көрсетілетін қызметтерді жақсарту және кеңейту, қызмет көрсету сапасын жақсартуға бейімділік жасау, төлем түрлерін және икемді жеткізу шарттарын кеңейту. Қазақстанда онлайн-сатып алу деңгейі алыс шет елдермен салыстырғанда орташа болып табылатындығын ескере отырып, елдегі электрондық коммерция нарығының осы көрсеткіштің өсуінде үлкен әлеуеті бар деп айтуға болады.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Садыкова, Г., Сулейменов, Т., Султанов, Т., & Тлепиева, Г. (2023). Интернет дүкен үшін кешенді логистикалық сервис жүйесін қалыптастыру. Л.Н. ГУМИЛЕВ АТЫНДАҒЫ ЕУРАЗИЯ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ХАБАРШЫСЫ. ТЕХНИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛАР СЕРИЯСЫ, 144(3), 165–178. https://doi.org/10.32523/2616-7263-2023-144-3-165-178

Журналдың саны

Бөлім

Мақала