Теміржол калибрлерін өзгерту жүйелерін зерттеу


Қаралымдар: 86 / PDF жүктеулері: 58

Авторлар

  • К.Г. Балабекова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А.Б. Забиева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А.Б. Оразалина Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7263-2023-144-3-143-153

Кілт сөздер:

теміржол, шығыр рельсі, шығыс дискі, рельс, Мизес фоны, ойық рельс, калибр, қаттылық, жүктеме, құлыпты ашу

Аңдатпа

Мақалада теміржол калибрлерін өзгерту жүйелері зерттелген. Қазіргі таңда бір елден екінші елге өткен кезде стандартты рельстер 1435 мм – ден 1520 мм-лік теміржол релсіне түрленеді. Дөңгелектер мен теміржолдар арасындағы байланыс қысымын есептеу нәтижесінде максималды байланыс қысымы 534 МПа деңгейінде болды және мұны «Байланыс қысымы және қызмет ету мерзімі» анықтамалығындағы мәліметтермен салыстыруға болады, онда байланыс қысымының циклдарға тәуелділік қисығы 1 орташа баллдан төмен байланыс қысымы деңгейінде 104 миллион циклды көрсетеді. Анықтамалықтағы мәліметтерге сүйене отырып, 534 МПа байланыс қысымы деңгейінде тозу салдарынан шаршаудың бұзылуы күтілмесе де, байланыс аймағындағы шаршаудың бұзылуы беттің күйіне және сыртқы жағдайларға байланысты, сондықтан бетті майлау және техникалық қызмет көрсету үнемі жүргізілуі керек екендігіне көз жеткізілді.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Балабекова, К., Забиева, А., & Оразалина, А. (2023). Теміржол калибрлерін өзгерту жүйелерін зерттеу. Л.Н. ГУМИЛЕВ АТЫНДАҒЫ ЕУРАЗИЯ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ХАБАРШЫСЫ. ТЕХНИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛАР СЕРИЯСЫ, 144(3), 143–153. https://doi.org/10.32523/2616-7263-2023-144-3-143-153

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)